miércoles, 9 de septiembre de 2009

FESTA MAJOR CASTELLDANS 2009

Ha estat una festa major molt moguda, hi ha agut de tot, pro sobre tot riatlles, com ara la cursa de rucs al camp de futbol a les 3 de la matinada.



Aqui podeu veure algunes de les imatjes de la RUCADA 2009.


EL MES VALENT DE LA NUIT ( L'AGUSTI)., I DE CALLE.
AI..... MIRATELS AMB ELLS, PARDALET.............
QUE CONTENTES QUE ANAVEN AMB EL RUC TRANQUIL.
LA LILI JA ENS VA DEMOSTRAR EL QUE ERA CAVALGAR,
I AL MATEIX TEMPS ATERRISSAR.
PER CERT, AL CAMP DE FUTBOL S'HI VA TROBAR ULLERES, CLAUS I DALTRES PERTINENSES, DE LA LILI ESTA CLAR.
QUE NO TENEMOS EDA.......... PA EZO........... O SI????????????
PER CERT TAMBE HI ANAVE LA CRISTINA, QUE NO ES VA FER RES.

3 comentarios:

jaume dijo...

AQUI EM PODEU MAXACAR A CRITIQUES SI HO VOLEU, O NO, VOSALTRES MATEIXOS, CONTAL DIGUEU ALGUNA COSA.-


SALUTACIONS A TOTS.

Lilian dijo...

Gasooool!!!! que bo noi...feia anys que no reia tant!!! vaig disfrutar tan o més que un nen amb kets nous...ajajajaj!!! Ara l'un demà no em podia moure, les putes someres me la van fotre bé, eh? EEEEH!!! Que saps si van trobar algo al camp de futbol?? ho dic xq les ulleres ja me les va trobar el Market xo vaig perdre una pulsera que valia pasata.... Aixó si que em sap greu noi!!! en fin.... l'any que ve a repetir que va ser genial!!!!

A veure si vas penjant més fotos que aixó es boníssim!!!

Fins aviat!!!

jaume dijo...

tranquila aviat ho fare.
gracies per escriure al blog